Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Sobota, 16.Prosinec 2017
ijournal.cz

Pojďte si pro ibody nyní i do OMV

red Zdroj: OMV, iBOD 3.5.2014 Koktejl

Největší český bonusový program iBOD a přední síť čerpacích stanic OMV zahajují spolupráci. Společnost OMV totiž vstoupila do oblíbeného a zákazníky vyhledávaného programu iBOD, kde nyní zákazník získá za každý 1 litr pohonných hmot 1 ibod. Získané ibody je možné uplatit i v sítích čerpacích stanic OMV.   

iBOD významně doplňuje segment auto-moto

Věrnostní program iBOD, který stále rozšiřuje počet partnerů, v těchto dnech významně doplnil kategorii auto-moto o síť čerpacích stanic OMV. Zákazníci tak nákupem pohonných hmot u čerpacích stanic OMV sbírají body, které mohou přeměnit na odměny v bohatém katalogu odměn programu iBOD. Příkladem odměn jsou i poukázky OMV, kterými lze platit jak za samotné tankování pohonných hmot, tak i za další služby na ČS.

OMV je pro nás silným prestižním partnerem, kterého využívá většina našich členů. Jsme proto rádi, že konečně budou moci uplatnit ibody i u něj. Od spolupráce si slibujeme vzájemnou podporu značky a hlavně přínos pro členy iBODU i zákazníky OMV,“ říká Milan Štefl, projektový ředitel programu iBOD.

Jedeme_v_iBODU

OMV podporuje věrnost – i díky iBODU

Od 1. května začala OMV na svých čerpacích stanicích přidělovat ibody za čerpání pohonných hmot. Důvodem zapojení OMV do bonusového programu iBOD je především dlouhodobá snaha společnosti nabízet zákazníkům široké portfolio výhod, které jsou nejen atraktivní, ale především praktické.

„K iBODU jsme se rozhodli přistoupit, protože věříme, že výhody a bonusy plynoucí z účasti v programu jsou pro zákazníky lákavé. Díky tomu, že jsme v programu jediným zástupcem v oblasti zboží a služeb každodenní spotřeby, mohou řidiči využívat benefitů tohoto programu v podstatě každý den a ocení tak zejména rychlost a reciprocitu sbírání bodů. Díky tomuto nástroji nabízíme zákazníkovi zajímavou možnost, jak získat velmi atraktivní slevu na pohonné hmoty. Zároveň vnímáme iBOD jako atraktivní program s dlouhodobým potenciálem a jsme přesvědčeni, že pomůže zvýšit loajalitu našich stávajících zákazníků,“ vysvětluje Lucie Mašínová, marketingová manažerka OMV ČR.  

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: OMV, iBOD