Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Úterý, 18.Červen 2019
ijournal.cz

Lay’s spouští kampaň k Lize mistrů. Letos si pro fotbalové fanoušky připravila i projekt se Sazkou Fantasy

red Zdroj: Lay's 10.4.2019 Koktejl, Zajímavosti

Lays_fotbalova_kampan_2019Oblíbená značka chipsů Lay’s se ve své letošní komunikaci už tradičně zaměří na fotbalovou tématiku a vrací se i se sloganem „Fotbal chutná lépe s Lay’s“. Hlavními hvězdami spotů jsou tentokrát fotbalisti Lionel Messi a David de Gea. Aby Lay’s potěšily fotbalové fanoušky i nadšence takzvaných „fantasy sportů“, připravili ve spolupráci se společností Sazka a její gamingovou platformou Sazka Fantasy unikátní soutěž o atraktivní ceny. Tento ročník kampaně bude podpořený v digitále, PR a v in-store.

Ve spojení s fotbalovou komunikací přináší Lay’s tento rok několik novinek. Vedle oblíbeného Lionela Messiho se objeví brankář David de Gea. V průběhu všech videí spolu s hráči FC Barcelony a FC Manchesteru United přátelsky soupeří o čipsy Lay’s. Druhou velkou zajímavostí je netradiční spojení Lay’s se Sazkou Fantasy. Od začátku dubna došlo k přejmenování turnaje na Lay’s Liga mistrů, a tak si už v rámci čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů budou moci fanoušci fantasy sportů zasoutěžit například o dresy české fotbalové reprezentace podepsané celým týmem.

 

Spojení s fantasy sportovní platformou je u nás unikátním projektem

Využitím fantasy sportu se značce Lay’s podařilo neobvyklé spojení se sportem i gamingem. Jde o online hru, v rámci které si účastníci vytvářejí virtuální tým složený z reálných hráčů. Zatímco v zahraničí je komerční spolupráce se segmentem fantasy sportů běžná, v České republice jde o pilotní projekt. Kampaň získala podporu i zapojením populárního influencera VladaVideos, který se Lay’s Ligy mistrů sám zúčastní. „Vláďa vytvoří v rámci projektu sérii videí a instatories na svém YouTube kanále a Instagramu. Zábavnou formou tak představí svět fantasy fotbalu a novou svěží formou zároveň naváže na náš dlouhodobě komunikovaný claim, že fotbal chutná lépe s Lay’s,“ říká Jana Wiesnerová, junior brand manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo CZ/SK.

Značka Lay’s jako dlouhodobý partner české fotbalové reprezentace podpořila atraktivitu soutěže i řadou zajímavých cen. V rámci čtvrtfinálových zápasů se hraje o originální dresy české fotbalové reprezentace podepsané celým týmem. V semifinálových zápasech mohou zase účastníci soutěže zabojovat například o exkluzivní účast na tréninku reprezentace v Praze.

„Spolupráci se značkou Lay’s vnímáme jako spojení se silným partnerem, kterého profil je úzce spojený také se sportem, konkrétně s Ligou mistrů. Díky partnerství s Lay’s navíc našim hráčům přinášíme atraktivní ceny do soutěží, které se jinou cestou nedají získat – podepsané dresy českého národního týmu a účast na jeho tréninku ve společnosti se známým influencerem VladaVideos. Zároveň je to v souladu s naším konceptem cen, který se drží sloganu ‚ceny, které si za peníze nekoupíš‘. V tomto duchu máme pro naše hráče připravenou celou řadu dalších akcí, a to i nad rámec zmiňované spolupráce s Lay’s. Jsem přesvědčený, že díky tomuto partnerství nabídneme našim fanouškům a spotřebitelům ještě plnohodnotnější zážitek ze hry,“ řekl k partnerství s Lay’s Tomáš Biroš, manažer Sazka Fantasy.

Video spot je ke shlédnutí na Youtube kanále zde:

https://www.youtube.com/watch?v=LzzUYl_p90I

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Lay's