Základními hodnotami kaváren Starbucks jsou nejen výjimečné zážitky z kávy, ale také rozmanitost a odpovědnost vůči společnosti a životnímu prostředí. A právě jejich každodenní uplatňování v drobných rozhodnutích bylo tématem stoprocentně udržitelné přehlídky Starbucks, která se konala ve středu 19. dubna v pražské Kotelně 55.
Unikátní módní přehlídka vznikla ve spolupráci s Olo Křížovou, která stojí na vznikem úspěšných akcí v Čechách i na Slovensku. V krátkém módním představení se podařilo skloubit všechny nápady a silné poselství značky Starbucks. Přehlídka kombinovala udržitelnou módu s nejoblíbenějšími nápoji Starbucks, představila všechny iniciativy Starbucks v oblasti udržitelnosti, demonstrovala ekologicky šetrné volby v běžných každodenních situacích a ukázala rozmanitost věku, pohlaví, etnické příslušnosti, zálib, povolání a dalších.
K vidění byly modely od módních návrhářů, jako je Jakub Polanka, Tereza Rosalie Kladošová, Wolf Gang nebo Thee. Akcí provázely Lucie Bechynková a Bára Krčmová z populárního podcastu Opravdové zločiny.
Společnost Starbucks si pro hosty během večera připravila také bohatý doprovodný program a neuvěřitelné kávové drinky, které byly namíchány přímo pro tuto příležitost. Výjimečnost celé akce podtrhlo nejen samotné téma ekologie a udržitelnosti, ale také jeho dokonalé uplatnění ve všem, co se během večera dělo.
Společnost Starbucks se zaměřuje na odpovědnost k životnímu prostředí od samého počátku v roce 1971, kdy byla otevřena první kavárna Starbucks na světě. Závazek značky k udržitelné budoucnosti je patrný z aktivit, které se každým rokem rozšiřují. Klíčem k úspěchu společnosti Starbucks v této oblasti je také snaha vzdělávat a motivovat zákazníky kaváren k ekologičtějším rozhodnutím a návykům.
Máte už také svůj znovupoužitelný kelímek?
V Čechách i na Slovensku si můžete svůj oblíbený nápoj nechat připravit do vlastního kelímku již od otevření první kavárny v roce 2016 a kromě toho, že šetříte životní prostředí, ušetříte také 10 Kč na ceně nápoje. Touto slevou chce Starbucks motivovat své zákazníky k využívání ekologičtější varianty znovupoužitelných kelímků, ze kterých si mohou vychutnat svůj oblíbený nápoj. Věděli jste, že opakovaně použitelný kelímek byl v roce 2022 nejprodávanějším zbožím napříč všemi nabídkami? A jeho obliba stále stoupá.
Mléčné alternativy zdarma pro všechny a široká veganská nabídka
Celosvětový trend omezování živočišné výroby s ohledem na ekologii se odráží i v nabídce kaváren Starbucks a poptávka po rostlinné stravě stále roste. Starbucks dlouhodobě nabízí širokou škálu mléčných alternativ v podobě ovesných, sójových, mandlových a kokosových nápojů. Ve všech kavárnách po celé zemi jsou navíc nyní všechny tyto rostlinné alternativy tradičního mléka k dispozici bez příplatku.
Všechny nápoje si také můžete nechat připravit s veganskou šlehačkou. Díky tomu český projekt Rostlinně.cz vyhlásil Starbucks kavárnou s nejlepší dostupností rostlinných produktů a značka si tak drží v této kategorii prvenství mezi kavárenskými řetězci. V rámci průzkumu, který provedla společnost ProVeg na téma Nejinkluzivnější nabídka jídel, se společnost Starbucks umístila na čtvrtém místě. Starbucks nabízí veganské rostlinné speciality také ve stálé kategorii jídel a dezertů.
Chcete-li zažít atmosféru Starbucks, navštivte prosím kavárny, webové stránky www.starbucks.com a www.starbuckscoffee.cz a facebookový profil Starbucks.