Další týden spotřebitelské soutěže s názvem „Ceny jedna báseň“ uplynul a devátý automobil ŠKODA Citigo již zná svou novou majitelku. Stala se jí Zdenka Ehrlichová z Liberce. Slavnostní předání výhry proběhlo v pondělí 28. 7. 2014 přímo před nově otevřenou prodejnou v ulici Komunardů v pražských Holešovicích. Síť drogerií parfumerií ROSSMANN pořádá soutěž v rámci nové komunikační kampaně k příležitosti oslavy 20 let působení na českém trhu.
„Výhru jsem nečekala, bylo to pro mě velké překvapení. Zatím jsem o ní nikomu neřekla, bála jsem se, jestli to není nějaký vtip od mých kamarádek, které věděly o mé účasti v soutěži. Doopravdy jsem uvěřila až teď, když už mám klíčky v ruce,“ říká nadšeně paní Zdenka Ehrlichová. „Už se moc těším, jak se v něm poprvé projedu na výlet nebo na nákupy s kamarádkami.“
Spotřebitelská soutěž s názvem „Ceny jedna báseň“ byla spuštěna v rámci nové komunikační kampaně společnosti ROSSMANN k oslavě 20 let působení na českém trhu. Soutěž byla zahájena 12. května 2014 a poběží celých 20 týdnů. V rámci soutěže je pro výherce připraveno celkem devatenáct aut ŠKODA Citigo a 380 dárkových balíčků. Poslední týden se bude soutěžit o auto ŠKODA Rapid Spaceback. Všichni výherci získají společně s automobilem také plnou nádrž od čerpací stanice Agip. Zúčastnit se může každý, kdo v daném týdnu nakoupí nad 400 korun, svůj nákup na stránkách zaregistruje a složí báseň, která bude obsahovat dvě vybraná slova.