Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Čtvrtek, 14.Prosinec 2017
ijournal.cz

Orbit daruje SOS dětským vesničkám téměř 900 000 Kč

red Zdroj: Orbit 30.6.2016 Veřejné projekty

Značka Orbit v rámci své kampaně „Oplať úsměv“ věnovala SOS dětským vesničkám šek v hodnotě téměř 900 000 Kč. Částka byla nashromážděna během šesti týdnů kampaně, kdy putovalo vždy 1 % z každého prodaného balení žvýkaček z portfolia Orbit ohroženým dětem v péči právě SOS dětské vesničky. Navíc se podařilo realizovat školení na téma dentální hygieny takřka pro 810 dětí a 41 sociálních pracovnic.

Orbit_Oplať_úsměv_předání_šeku

Zleva: Erika Havrillová (Brand manažerka značky Orbit), Mgr. Jindra Šalátová (národní ředitelka SOS dětských vesniček), Jana Přerostová (Group manažerka společnosti Mars Czech) a Iva Kubelková (ambasadorka kampaně)

Shromážděné finanční prostředky ve výši 891 709 Kč poputují vedle nejrůznějších aktivit z oblasti péče o dentální hygienu a vzdělávání v této problematice také do Karlových Varů na rekonstrukci domů, kde společně s pěstouny žijí děti, které nemají to štěstí vyrůstat ve vlastní milující rodině. Část prostředků bude investována do vybavení koupelen tak, aby každodenní péče o zuby nebyla pro děti jen nudnou povinností. Zbývající finance pak pokryjí mzdové náklady terénních sociálních pracovníků, již zajišťují preventivní péči o děti v ohrožených rodinách. „Vybraná částka 891 709 Kč předčila naše očekávání. Jsem šťastná, že se do projektu zapojilo tolik lidí, kterým není situace znevýhodněných dětí lhostejná, a přispěli koupí žvýkaček bez cukru k jejich zářivějšímu a šťastnějšímu úsměvu. Oceňuji i přínos kampaně k prevenci péče o ústní zdraví,“ hodnotí kampaň její ambasadorka, modelka a moderátorka Iva Kubelková.

Právě prevence je jedním ze společných jmenovatelů spolupráce značky Orbit a SOS dětských vesniček. Nad rámec darované částky proto značka Orbit už v průběhu kampaně vzdělávala děti i sociální pracovníky v péči o ústní zdraví a předala 850 dentálních balíčků. Terénní sociální pracovníci tak mohou základy pravidelné péče o zuby předávat dál při své každodenní práci s dětmi i celými rodinami a díky potřebným pomůckám motivovat děti k důsledné péči o zuby. Značce Orbit se podařilo využít svých rozsáhlých znalostí a dlouholetých zkušeností v oblasti péče o zdraví zubů dětí i dospělých a zároveň vytěžit z popularity žvýkání v České republice i jeho vlivu na prevenci zubního kazu.

„Z darované částky máme ohromnou radost a značce Orbit moc děkujeme! Protože úsměv hraje klíčovou roli v životě každého z nás, těší mě, že jsme takto přispěli k pozitivnějšímu vývoji dětí z SOS dětských vesniček,“ dodala Mgr. Jindra Šalátová, národní ředitelka SOS dětských vesniček.

Značka Orbit plánuje v rozdávání a oplácení úsměvů těm, kteří to nejvíc potřebují, pokračovat i v roce 2017. Doufáme, že těch, kteří zakoupením žvýkaček bez cukru Orbit nejen udělali něco pro své zdraví, ale pomohli také zpříjemnit prostředí dětem v SOS dětských vesničkách a zaručili jim tak kvalitnější život, ještě přibude. Moc všem děkujeme!“ zakončila první ročník kampaně Jana Přerostová, group manažerka ve společnosti Mars Czech.

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Orbit