ijournal.cz

Online nakupování mění společnost. Fakta, která by vás mohla zajímat

red Zdroj: Skinzone 30.10.2015 Rady, tipy, názory

Online nákupy se staly miliardovým byznysem. Nejen v Česku, ale na celém světě stále více lidí usedá večer k počítači a po běžné zavírací době obchodních center nakupuje jako o život. A ti všichni, kteří své peníze utrácí online, mají zcela jiný způsob uvažování, než ti, kdo nakupují v kamenných obchodech. Vítejte ve třetím tisíciletí a nakupujte efektivně. S donáškou do domu!

skin

Proč obchod v síti jen kvete, jaké jsou predikce jeho rozmachu a nepohltí internetové obchody běžný maloobchod? Tady jsou fakta, která by vás mohla zajímat:

  1. Je plánováno, že online utratí v roce 2017 lidé až 370 bilionů dolarů. Oproti 270 v roce 2014.
  2. Zákazníci ve věkové kategorii 25 – 34 let pro nákupy nejčastěji využívají chytré telefony. Jiní usedají k pevným počítačům.
  3. 72% zákazníků z generace Y nejprve hledá informace o produktu na internetu, pak ho jde omrknout do obchodu – a nakonec objedná ve spolehlivém internetovém obchodě.
  4. Téměř 50% všech z věkové kategorie generace Y tvrdí, že si do košů vkládají i zboží, které vůbec neplánují koupit. Jen pro ten pocit, že by mohli objednávku odkliknout a odsouhlasit, kdyby… (měli peníze, chuť v nákupu pokračovat,… apod).
  5. Oproti roku 2014 vzrostly objednávky přes mobilní aplikace až o 35%.
  6. Věková kategorie 50+ na internetu utrácí nejvíc. Jenže si podle průzkumů stěžují na to, že na ně nejsou cílené ani kampaně, ani vzhled www stránek.
  7. Generace X utrácí online o 15% víc, než generace Y.
  8. Spokojenost s online nákupy je vysoká – napříč celým věkovým spektrem. Více než 83% zákazníků v hodnocení udává, že nakoupili kvalitní zboží, za rozumnou cenu, s dobrým servisem. Dále vyzdvihují možnost volby data doručení, možnost přesměrování zásilky na jinou adresu během celého procesu, dobré chování zásilkové služby.
  9. Online zákazníci by nejvíce ocenili možnost nákupu v síti, ale navrácení a případnou reklamaci v kamenném obchodě.
  10. Zákazníci nenakupují v internetovém obchodě, pokud je nákup zaměstná na delší dobu, než tři minuty, čtyři kliknutí. Toto zjištění se netýká nákupu potravin.
logo

Společnost Skinzoneproto přichází s inovativními www stránkami, které jim podobně snadné nákupy umožní. Petr Svoboda, business development manager společnosti vysvětluje: „Zjednodušení nákupů online, při zachování bezpečnosti prodeje i nákupu by mělo být ve třetím tisíciletí prioritou pro všechny internetové obchodníky. Snažíme se tedy nabízet našim klientům přesně to, co vyžadují. Spolehlivost, rychlost a žádné složité vyplňování a klikání. Nákupy na internetu musí být zábava, jinak neosloví generaci X a Y, což by byla pro obchodníky velká ztráta.“Skinzone_vanoce_399Kč

Co je Skinzone

Společnost Skinzone se výrobě dekorativních skinů věnuje již více než pět let. Při nákupu dekorativních potisků je možno vybrat si z téměř 900 nabízených návrhů, nebo jednoduše nahrát vlastní foto, obrázek, grafickou malbu a počkat na zaslání výsledného dekorativního skinu v řádu několika dní.  Cena dekorativních skinů závisí na typu a zařízení, na které jsou aplikovány, u mobilních telefonů se cena skinů pohybuje kolem 200 Kč, v případě notebooků, tabletů a e-readerů se pohybuje kolem 350 Kč.

Ochranné kryty na mobilní telefony jsou technologickou novinkou, cena začíná na 399 Kč.

Ochranné fólie Screenshield (můžete si vybrat ze dvou typů: Screenshield standard nebo Screenshield Tempered Glass) snadno ochrání všechna zařízení s dotykovým displejem. Nabízí doživotní záruku a je jedním z nejlepších způsobů ochrany mobilních elektronických zařízení.

Více na
www.skinzone.cz

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Skinzone