Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Pátek, 15.Prosinec 2017
ijournal.cz

Okořeňte si život knižní Esencí

red Zdroj: www.bux.cz 17.11.2016 Knihy

Nová ediční řada rozšiřuje portfolio nakladatelství Euromedia//

Největší nakladatelský dům u nás, Euromedia, uvedl v říjnu 2016 na knižní trh novou ediční značku Esence. Zaměřuje se výhradně na tituly z oblasti životního stylu. Prvním titulem této nové knižní řady, je kniha úspěšné české blogerky Kateřiny Kuranovy, „České smoothie – Kuchařka s duší.“

DSC_0245-2

Esence je na českém trhu unikátní především svým zaměřením. Žádné jiné nakladatelství se nevěnuje výhradně lifestylu. Esence tak rozšíří paletu ostatních nakladatelských značek: Knižní klub, Odeon, Ikar, Universum a YOLI.

DSC_0243Stále více čtenářů inklinuje ke knihám, které se dotýkají tzv. životního stylu. Jako speciální knižní žánr je vnímán již dlouhá léta, ovšem naše nakladatelství jej vydávalo pod svými beletristickými značkami. Abychom čtenáři usnadnili orientaci mezi těmito lifestylovými tituly, připravili jsme značku Esence,“ říká ke vzniku značky marketingový ředitel společnosti Euromedia Zdeněk Novák a dodává: „Její motto zní ‚knihy, které okoření váš život‘, což je asi to nejvýstižnější, jak tuto knižní oblast definovat.“ Žánrově rozmanitá knižní řada Esence plánuje vydat ročně 40-50 titulů pro širokou veřejnost. Vedle kuchařských knih bude obsahovat i publikace o sportu a cvičení, mezilidských vztazích či knihy o výchově dětí nebo o péči o domácí mazlíčky.

obalky.inddČeské smoothie je kuchařka pro každý den, plná energie, inspirace a pohody.

Značka Esence debutuje na pultech knihkupectví titulem České smoothie – Kuchařka s duší. Její autorka, Kateřina Kuranova, je známou tváří české foodblogerské scény. Prosadila se svými recepty na smoothie, jež nejprve zveřejňovala na svém blogu SmoothCooking.cz pouze pro své přátele, později i pro veřejnost. Do své knihy zařadila 61 receptů, rozdělených podle ročních období. Její snahou bylo ukázat čtenářům, jak si jednoduše připravit smoothie ze snadno dostupných lokálních surovin tak, jak přicházejí na trh v průběhu roku. Nechybí ani osvědčené rady a tipy, např. jak zařazovat smoothie do běžného denního jídelníčku. 
Cena: 279 Kč, 160 stran

DSC_0218



DSC_0213





DSC_0235-2












Do konce letošního roku Esence plánuje vydat knihu receptů z populární kulinářské show MasterChef, publikaci Kávové opojení, určenou všem milovníkům kávy, knihu Tradiční východní medicína a sbírku receptů Domácí řecká kuchyně, na níž spolupracovali Veronika Hájková a George Agathonikiadis.

Příchod nakladatelské značky Esence na český knižní trh doprovází také kampaň na sociálních sítích Facebook a Instagram.

 





 

 

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: www.bux.cz