Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Pátek, 27.Duben 2018
ijournal.cz

Heineken na Designbloku: V hlavní roli Praha

Praha jako tepající a živoucí velkoměsto se všemi svými vizuálními a smyslovými vjemy. Přesně tak ukazuje naše hlavní město prémiová značka Heineken na přehlídce českého i světového designu – na Designbloku 2014, který probíhá od 7. do 12. října. Expozice Heinekenu jsou vyvrcholením kampaně Cities, která byla v průběhu srpna představena v TV reklamě, tisku i prostřednictvím limitované edice skleněných lahví, kdy se Praha stala jedním z 39 měst na světě se svou vlastní lahví.

Heineken City refreshment bar

Na Designbloku se značka Heineken předvede několika různými způsoby. „Myšlenka našeho komunikačního konceptu se týká velkoměsta, rušné metropole. Navázali jsme tedy na úspěšnou kampaň Cities, která měla silnou mediální podporu a rozhodli jsme se zážitek z letošní expozice ještě umocnit webovou aplikací Heineken City Symphony,“, říká manažer značky Richard Gažo.
Hlavní expozice s názvem Heineken City experience se návštěvníkům představuje v budově bývalé základní školy v ulici Mikulandská 5. K vidění jsou minimalistická chodba v bílé barvě na jedné straně posetá zrcátky, která si mohou hosté brát sebou do expozice. Hlavní výstavní prostor slibuje unikátní podívanou vytvářenou více než padesáti hlavicemi laserů, které jsou navíc doplněny o zvukové efekty. V okamžiku přímého kontaktu s laserem a jeho přerušením vznikne nový, pokaždé jiný efekt. Čím více lidí se do tohoto procesu zapojí, tím více bude město žít a tím získává na symbolice rušné, živé a zábavné místo pro život. Interaktivní expozice se zrcadly, lasery a zvuky města má ambici všechny ohromit svým propojením moderních technologií a designu. Návštěvník se tak rázem stává skladatelem mnohohlasé symfonie a zároveň součástí hlučné metropole.


Heineken_City_Exerience

Panorama Prahy poskládané skoro ze 3000 lahví Heinekenu se zvuky metropole nad hlavou, a to v denní i noční variantě. Tak vypadá instalace Heinekenu v Domě U Minuty na Staroměstském náměstí. V  Heineken City refreshment baru mladých designérů Henryho Wielguse a Jana Plecháče si všichni příchozí mohou odpočinout v chill out zóně třeba s lahví prémiové značky, kterou bude možné si zakoupit u hostesek. Po celou dobu konání Designbloku zde budou od 18:00 do 21:00 hodin hrát mladí talentovaní DJ´s. Za zmínku stojí i skutečnost, že pražské panorama bude navíc v reakci na hudbu fungovat jako equaliser.

Vedle baru se dále nachází minigalerie, prostor, v němž chtěla společnost Heineken dát prostor také mladým začínajícím umělcům. K vidění jsou zde výtvory jak grafických designerů, tak i díla z řad šikovných studentů. Ti všichni dostali za úkol vytvářet plakáty o velikosti A2 s vlastním pohledem na život ve městě a znázornit tímto způsobem svůj osobní prožitek. Součástí zadání byla i zvuková zpověď každého z nich, kterou si návštěvníci mohou poslechnout ve sluchátkách. Představí se zde i nonkonformní umělec Vladimír 518 a ilustrátor Vladimír Strejček ze studia Drawetc.

Heineken na letošním Designbloku ohromil porotu a získal ocenění šéfredaktorů. Z více než stovky designerů a designérských studií bylo vyhlášeno celkem deset vítězů v deseti kategoriích a Heineken si z  Designbloku 2014 odnese zlaté polínko za nejlepší instalaci výrobce.

 



Více informací najdete na www.heineken.cz

Aplikaci najdete na www.heinekencitysymphony.com

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor