Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Neděle, 15.Prosinec 2019
ijournal.cz

Český potravinářský startup Heaven Labs uvedl na trh ochucené verze Mana drinků. Je o ně obrovský zájem

red Zdroj: Heaven Labs/Mana 9.3.2019 Gastronomie

Po více než roce intenzivního vývoje uvedl český výrobce Heaven Labs na trh první příchutě svého nutričně vyváženého jídla Mana v podobě drinku. Od nového roku najdou zákazníci na eshopu výrobce tři novinky, drinky Mana Sunlight, Mana Love a Mana Dream. Nové výrobky se postupně objevují i v široké retailové síti kamenných obchodů. Obliba tohoto kompletního veganského jídla v Česku stále raketově roste. Jen za necelé první dva měsíce firma prodala 250 tisíc porcí Mana drinků.

 1810_ID1811-020_Drink_colored_C2_CZ

Společnosti Heaven Labs se po dlouhém a intenzivním vývoji podařilo uvést na trh tři produktové inovace, které reagují na stále posilující trend poptávky po zdravém a veganském stravování. Dosud mohli pravidelní i nepravidelní konzumenti Many sáhnout jen po původní, neochucené verzi Many, která se nyní prodává pod názvem Mana Origin.

 „Provedli jsme více jak dvě stě vývojových iterací, než jsme byli s novými příchutěmi naprosto spokojeni. Nyní můžeme hrdě prohlásit, že nové příchutě jsou skvělé,“ uvedl tvůrce Many a spoluzakladatel startupu Jakub Krejčík.

Zleva spoluzakladatele firmy Grigory Vyatkin, Jakub Krejčík, Marek Humpl, Zuzana Krejčíková

Nové produkty míří také do regálů prodejních partnerů

Ochucené drinky se nyní prodávají nejen na eshopu mojemana.cz, ale české společnosti se podařilo získat významné prodejní partnery, kde se nové Many postupně objevují v regálech. Lidé tak na produkt mohou narazit v běžných hypermarketech, ale i drogeriích, trafikách nebo čerpacích stanicích. „Dochází k dočasným vyprodáním produktů na některých místech, ale to je v této fázi přirozené a naopak nám to potvrzuje, jak velký zájem je o naši novinku. Je důležité, že důvěra zákazníků v novou kategorii, kterou Mana představuje, významně roste i v kamenných prodejnách,“ těší obchodního manažera Heaven Labs Tomáše Krajniaka.

BioPoint

 „Je to další krok, jak dostat Manu blíže k těm, kteří se z nejrůznějších důvodů potřebují stravovat na cestách. Právě tato skupina lidí hledá rychlé a přitom kompletní a vyvážené jídlo s obsahem všech důležitých živin, které zaručí efektivní nasycení i doplnění energie,“ říká Krejčík.

Novinka Mana Sunlight se vyznačuje tropickou příchutí a příjemnou, jemně žlutou barvu mu dodává extrakt z kurkumy. Oproti tomu verze Love má jahodovou a malinovou příchuť, k růžové barvě drinku přispívá jako přírodní barvivo lykopen a beta karoten. Mana Dream je zase variantou populárního kakaa. Skvělou chuť i barvu zde obstarává přidané práškové kakao.

 1812_ID1823_Drink_flavours_art_010_Sunlight_A1812_ID1823_Drink_flavours_art_020_Love_hires1812_ID1823_Drink_flavours_art_030_Dream_2000px_v02 (1)









Nová příchuť, stejné nutriční složení

Během vývoje příchutí bylo podle Krejčíka nejdůležitější, aby se opět podařilo vyrobit nutričně kompletní produkt, který bude bez přidaných látek a konzervantů, a i přes ochucení bude mít nadále stejné nutriční složení a přesně 400 kcal energie, tedy 20 % průměrné denní nutriční potřeby. K ochuceným drinkům byly oproti původní verzi přidány přírodní barvy, potravinářská aromata a přírodní extrakty.

Jeden drink obsahuje neuvěřitelných 20 g bílkovin, 27 vitamínů a minerálů, komplexní sacharidy s celkovým glykemickým indexem GI 29, vlákninu a hodnotné tuky, které rychle zasytí a nastartují organismus. Mana může sloužit jako úplná náhrada stravy, případně jako alternativa jídla při nedostatku času nebo jako jednoduché řešení na cestách.

 

 

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Heaven Labs/Mana