„Společnost Danone je zavázána prostřednictvím našich aktivit i produktů Nutridrink zlepšovat kvalitu života seniorů a lidí se závažným onemocněním. Dlouhodobě například upozorňujeme na problematiku podvýživy seniorů a bojujeme proti ní. Nyní se zapojujeme i do podpory kvality života v jeho posledních chvílích, a to jak symbolicky, prostřednictvím Papučového dne, tak také finančně a produktově,“ vysvětluje Monika Ihnatková, Public Affairs Manager CZ.
Celkově Danone přispělo Fóru mobilních hospiců na podporu kampaně částkou 80 000 Kč a jejich 560 klientům věnuje balení Nutridrinku Multi Fibre čokoláda, což je tekutá výživa speciálně vyvinutá pro pacienty se zvýšenou potřebou energie a nedostatečným příjmem živin.
Mobilní hospice umožňují umírajícím strávit poslední chvíle důstojně a doma. Přinášejí do domácností odbornou zdravotní péči, informace a potřebnou podporu. Pomáhají rodinám doprovázet jejich blízké.