Britský řetězec Iceland upevňuje svou pozici v České republice a otevřel v minulém týdnu další prodejnu v obchodním centru Luka na Praze 5. Slavnostní otevření proběhlo i za účasti britské velvyslankyně v ČR, Jan Thompsonové. Celkové investice přesáhly 11,5 milionů korun. První zákazníci tak mohli na Lukách ochutnat britské produkty, které byly prezentovány v tradičním červeném „double-deckeru“.
Britská značka Iceland klade velký důraz na kvalitu a jeho výrobky jsou opakovaně oceňovány v testech potravin. Jako jeden z prvních supermarketů na světě odstranil z výrobků produkovaných pod vlastní značkou umělá barviva, ochucovadla a konzervanty, a při jejich výrobě zakázal používat mechanicky separované maso a modifikované suroviny. Na tuzemském trhu se Iceland zaměřuje na prodej mražených potravin, jejichž společným jmenovatelem je nekompromisní kvalita a férová cena. Najdete zde široký výběr hotových jídel mnoha tradičních regionálních kuchyní, ale i běžně dostupné suroviny. Většinu výrobků dováží z Velké Británie, ale podporuje i lokální produkci a využívá odběru zboží od českých dodavatelů.
„Našim zákazníkům nabízíme kompletní sortiment a klademe velký důraz na kvalitu. Naše produkty jsou ve Velké Británii vítězi mnoha srovnávacích testů, používáme speciální, praxí prověřené technologie. Jsme rádi že, britskou kvalitu a chuť opravdu kvalitně zpracovaných surovin, můžeme představit i v České republice. Naše síť se neustále rozrůstá a to dokládá i dnes otevřená nová prodejna. V následujících měsících plánujeme otevřít i další pobočky a produkty Iceland tak budou dostupné i v jiných lokalitách v Praze,“ říká John Mackie, generální ředitel pobočky Icelandu v České republice.
Iceland byl v letech 2012 a 2014 zvolen nejlepším velkým zaměstnavatelem ve Velké Británii a na vysokou firemní kulturu a spokojené zaměstnance se chce dále zaměřit i v Česku.
O společnosti Iceland
Společnost Iceland byla založena v roce 1970 ve Velké Británii Malcolmem Walkerem, který je i dnes v jejím čele. V současnosti je jedničkou na britském trhu s mraženými potravinami, provozuje více než 850 obchodů s více než 25 000 zaměstnanci a vyváží do více než 30 zemí světa. Na českém trhu působí od konce roku 2011.
Zaměřuje se především na prodej kvalitních, ale cenově dostupných výrobků. Iceland u produktů vlastní značky nevyužívá barviva ani konzervanty a při jejich výrobě zakázal použití mechanicky separovaného masa a modifikovaných potravin. V roce 2012 a 2014 společnost Iceland získala ocenění Best Big Company to Work For za nejlepšího zaměstnavatele mezi velkými firmami ve Velké Británii.