ijournal.cz

BILLA po úspěšném testování spouští svůj e-shop

red Zdroj: Billa 14.9.2023 Rady, tipy, názory
  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce. 
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více než28 500 nákupů. 
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání. 
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality. 


Obchodní řetězec BILLA úspěšně
završuje testovací fázi svého e-shopu azahajuje ostrý provoz. Zákazníci zPrahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou zvíce než 9tisíc výrobků, které knim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek vpodobě produktů vlastní výroby BILLA ktomu.
 


Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězceBILLA. Usiluje oto, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také vpodobě online nakupování.  

BILLA_spuštění_e-shopu

Úspěšná testovací fáze završena 

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.  

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení zjednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci. 

BILLA_spuštění_e-shopu

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být kdispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě ktomu, abychom tuto vizi naplnili, říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey. 

BILLA_spuštění_e-shopu

F
FC centra v Praze a Brně
 

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2.Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující.Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům.Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůjnákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězcůpříprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA. 

BILLA_spuštění_e-shopu

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA 

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů agrilovacích setů. 

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz 

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou. 

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Billa