Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Úterý, 11.Prosinec 2018
ijournal.cz

Zbavte se svých kil. Zn.: Navždy!

red Zdroj: Geis sro 3.3.2018 Rady, tipy, názory

Vánoce, masopust i čas zabijaček, kdy jsme možná trochu popustily dietní uzdu (ostatně takové malé zaškobrtnutí jednou za rok i jindy nekompromisní dietní poradci shovívavě připouštějí), jsou, milé dámy, za námi. Je tedy načase opět zpřísnit, protože i když na stromech ještě nezačalo pučet listí, plavková sezona je tu coby dup.

 Geis CZ s.r.o.

Všechny asi víme, že hubnutí je práce jako každá jiná a že pokud to s ním myslíme opravdu vážně, zabere poměrně hodně času. Musí se totiž skládat ze dvou věcí.

Prvním krokem je úprava jídelníčku, ze kterého musíte vypustit (anebo alespoň výrazně omezit) cukry – tady pozor na sladké nápoje – a bílou mouku, to znamená především běžné pšeničné pečivo a knedlíky. Obsahují totiž hodně lepku a ten má tendenci ukládat se v tucích v oblasti břicha. Ostatně právě proto je bříško při hubnutí obvykle nejvíce vzdorující partií.

Co byste naopak měly určitě zařadit je ovoce (ale jen dopoledne), zelenina a bílkoviny, tedy mléčné výrobky (samozřejmě nízkotučné), libové maso, vajíčka a ryby. Skvělé jsou také luštěniny či ořechy. Z nich jsou nejlepší pistácie, které mají ve 100 gramech jen zhruba 130 kalorií.

Co se týče zeleniny, úplně nejlepší budou druhy s tzv. negativními kaloriemi. Tedy takové, které více energie pro své strávení spotřebují, než kolik jí tělu dodají. Hvězdou je mezi nimi brokolice. Má ve 100 gramech zhruba 30 kcal, ale na její strávení tělo potřebuje asi 90 kcal tedy 3x více! Podobným zázrakem je chřest, řepíkatý celer, cuketa, rajčata, salátová okurka anebo zelí. Zápornou energetickou bilanci mají také luštěniny – čočka, fazole, hrách či cizrna.

Pokud vám tyto všeobecné rady nestačí, je nejlepší zajít za výživovým poradcem, který vám sestaví jídelníček na míru a podle toho, jaký je váš „hubnoucí“ cíl. Svou snahu můžete podpořit i speciálními produkty s obsahem L-Carnitinu, což je látka, která pomáhá odbourávat tukové buňky. Zkuste třeba Nutrend Carnitin Activity Drink či Survival Carnitin 110000 Fair Power z nabídky e-shopu SportObchod.cz.


Pojďte do fitka nebo ven

Tou druhou nezbytnou věcí je pohyb, který vám pomůže nejen spalovat tuky, ale také formovat postavu. Zumba nebo aerobik jsou skvělé, ale jde o kardio cvičení, při kterém spalujete. Jenže to nestačí, je totiž potřeba také posilovat, jinak se vytoužený efekt menšího zadečku či plochého bříška nedostaví. Výborné jsou v tomto směru různé balanční podložky nebo třeba bosu, na kterých při trénování rovnováhy musíte zapojit i hluboké stabilizační svaly. Skvělou službu, pokud je budete správně používat, vám udělají i posilovací pásy. I tyto pomůcky najdete na SportObchod.cz.

NSportObchod1ejlepší je pochopitelně sportovat ve dvou, už jen proto, že se snáze k pohybu přinutíte. A tady je naším tajným tipem badminton. Ovšem pozor, zapomeňte na lehké pinkání u rybníka, kdy jste si míček vyměnili maximálně 5x a po 10 minutách byl konec hry. „Badminton je fyzicky velmi náročný sport, při kterém za hodinu spálíte téměř 1500 kJ (360 kcal). Vyžaduje velmi rychlý pohyb, hlavně rychlý start, protože míčky při něm běžně lítají rychlostí nad 200 kilometrů za hodinu. BSportObchod3SportObchod2udete-li hodinu hrát badminton, naběháte toho 6x více než při stejně dlouhém tenisovém zápase,“ popisuje Adam Jurák, marketingový ředitel SportObchod.cz: „Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že na tenise víc času zabere sbírání míčků než hra. Badminton je velmi intenzivní a z hodiny se hraje třeba 40 minut. Badminton zároveň posiluje srdce, snižuje krevní tlak i hladinu cholesterolu.

A pokud vás snad ani jedna z nabízených možností neosloví, mějte na paměti, že jakýkoli pohyb je lepší než žádný. A budete-li ho provozovat na čerstvém vzduchu, vaše plíce vám budou vděčné a ještě se pobytem v přírodě zbavíte stresu. Inspiraci najdete třeba na webu pojdteven.geis.cz. „Já osobně bych zvolila kategorii Zážitky v přírodě, konkrétně část Začněte indiánským během. Tady totiž najdete perfektní rady, jak začít od ikony běžeckého sportu Miloše Škorpila,“ vybírá z nabídky webu Eva Děkanová, marketingová manažerka přepravní společnosti Geis.

 foto Geis CZ s.r.o.Tip na závěr: Ať už si na SportObchod.cz pořídíte všechny nebo jen jeden z našich tipů, můžete si je nechat doručit firmou Geis. Zásilku vyzvedne v e-shopu a pošle vám SMS s jejím číslem a eventuální částkou dobírky. Doveze vám ji následující pracovní den po vyzvednutí. V den doručení vám přijde SMS a email s přibližným časem doručení a i s kontaktem na řidiče. A pokud si nebudete moci balíček od řidiče přebrat, můžete ho přesměrovat do Geis Pointu. „Naše česko-slovenská síť má již více než 500 výdejních míst, která jsou umístěna v nákupních centrech nebo třeba v prodejnách tisku. Jsou tak pro příjemce dobře dostupná, aby si mohli svou zásilku vyzvednout třeba cestou z práce nebo během víkendového nákupu,“ říká Eva Děkanová.

Zdroj foto Geis CZ s.r.o.

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Geis sro