Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Úterý, 24.Říjen 2017
ijournal.cz

Testováno na dětech prověří produkty a služby pro děti

red Zdroj: Testováno na dětech 4.7.2015 Pro děti, Testy

Žádné prázdné rady a nefunkční návody! //  Maminky a autorky webu Testováno na dětech spouští zajímavý formát poznávání a propagace produktů a služeb pro děti – hromadné uživatelské testování.

Přesně po roce fungování inspirativního webu se rodičům otevírá další služba – možnost zdarma zkoušet, testovat spolu se svými dětmi a osobně recenzovat výrobky a služby od známých i dosud neznámých českých výrobců. Testováno na dětech zároveň nabízí firmám možnost netradiční propagace svých výrobků a služeb prostřednictvím přímého testování a velmi vyhledávaného sdílení zkušeností mezi rodiči (www.testovanonadetech.com).

pecetTND„Chceme dát prostor poctivým značkám a zajímavým produktům a propojit je přímo s jejich cílovou skupinou. Oslovujeme proto i malé výrobce, kteří mají těžké podmínky dostat své výrobky na trh,“ uvádí Dagmar Slámová, jedna ze čtyř zakladatelek webu.Portál slouží k inspiraci rodičům pomocí nápadů na IQ hry, tvoření, zdravé stravování a obecně tipů pro život s dětmi, prověřených a otestovaných s dětmi. Testováno na dětech je platformou pro sdílení zkušeností mezi rodiči a jeho náplň je autentická. Rodiče dětí jsou hlavní skupinou uživatelů portálu.

Od června se mohli zájemci z řad rodičů přihlásit k testování a nyní je již možné na webové stránce v sekci Testování sledovat výzvy přihlášení, probíhající testování i první recenze s fotodokumentací.

„Věříme v sílu šeptandy. V komunitě rodičů existuje silná důvěra k sdíleným zkušenostem ostatních rodičů. Autentické zkušenosti mají v procesu rozhodování o produktech zcela jinou hodnotu než pouhá marketingová sdělení. Jsou věrohodné!“ – doplňuje Gabriela Sedláková, další ze zakladatelek Testováno na dětech.

Hromadné testování přináší možnost, jak jednoduše nabídnout produkt uživatelům, získat od nich zpětnou vazbu a nezávislou autorskou recenzi ověřenou skutečnými zákazníky v jejich domácím prostředí. Výsledky testování bude možné sledovat na portálu www.testovanonadetech.com, na stránkách výrobců a ve vybraných časopisech pro rodiče.

Testovani_korale_MamaChic

Testování může výrobcům pomoci pochopit, jak lidé produkt využívají a co na něm mohou zlepšit. Tento objektivní pohled do duše potencionálního zákazníka je přidanou hodnotu projektu. „Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Testování nám přineslo kromě potvrzení toho, že práce s Ani-Muky děti opravdu baví, i řadu cenných námětů, které pomůžou Ani-Muk růst. Oceňujeme zejména rozmanitost testovatelek, každá z maminek přinesla do testování svá očekávání a zkušenosti, které nám i přes svou rozdílnost poskytly ucelený pohled na to, jak náš produkt naše cílová skupina vnímá. Protože je portál TND oblíbeným místem rodičů, bylo pro nás testování skvělou příležitostí, jak představit produkt širší veřejnosti a určitě bychom jej doporučili každému, kdo přichází na trh s nějakou novinkou, říká Kateřina Piliarik, výrobce kreativních krabiček Ani-Muk.

Testovani_Animuk_divka

Mezi prvními testovanými výrobky jsou právě kreativní krabičky Ani-muk s výtvarnými potřebami, dále speciální silikonové korále Mama Chic pro kojící maminky, kočárky BOB určené pro aktivní rodiče a vhodné na běh a in-line brusle a zážitkové dílny pro děti Creative Word.

Webová stránka Testováno na dětech byla spuštěna přesně před rokem. Jejími autorkami jsou čtyři maminky na rodičovské dovolené, každá různého povolání a zálib (grafička, výtvarnice, produkční, foodblogerka a fotografka), které se svými osmi dětmi testují kvalitu, zábavu a přínos dětem různorodých aktivit a výrobků určených dětem. Společně vytváří autentický obsah a originální nápady a šablony ke stažení zdarma pro ostatní rodiče či učitele mateřských škol a zájmových institucí. Od doby vzniku se rodiče a další mohli inspirovat více než pěti sty tipy na výtvarné tvoření, vzdělávací IQ hry, recepty na zdravá jídla pro děti, tipy na knihy, výlety a restaurace. Konceptem projektu je vytvořit místo, kde se rodiče mohou inspirovat navzájem. Aktuálně je registrováno čtrnáct set uživatelů. Rodiče se aktivně zapojují a přidávají vlastní aktivity a tipy s fotografiemi a postupem. Stávají se členy „testovacího týmu“, zkouší nové produkty a služby pro děti, hodnotí a předávají svou zkušenost dál.

Projekt Testováno na dětech pořádá pravidelně také soutěže a výtvarné dílny. Celkem bylo uspořádáno deset workshopů v rámci festivalů Knihex, Dyzajn market, VyšeHrátky, Kefír a Ratolest fest.

Pozvánka

Kde je možné v nejbližší době navštívit dílny Testováno na dětech (zdarma):

1. 8. 2015 – Dyzajn dětem! Výtvarná dílna v rámci festivalu Dyzajn market.

5. 9. 2015 – Výtvarná dílna v rámci festivalu Kefír.

6. 9. 2015 – Výtvarná dílna v rámci festivalu VyšeHrátky. 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Testováno na dětech