Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Úterý, 24.Říjen 2017
ijournal.cz

Společnost Procter & Gamble spustila kampaň na podporu mladých sportovců

red Zdroj: P&G 12.6.2015 Sport, Veřejné projekty

Společnost Procter & Gamble, výrobce značek Ariel, Jar, Lenor nebo Pampers, spustila akci, v rámci které 1 % z ceny každého prodaného výrobku značky P&G v obchodech Tesco poputuje do České olympijské nadace. Ta se stará o sportující děti a mládež ze sociálně znevýhodněných rodin. Akci podporuje i olympijská vítězka ve skifu a patronka nadace Miroslava Knapková.

Procter & Gamble dlouhodobě přispívá a pomáhá potřebným v komunitách, kde působí. Nyní ve spolupráci s obchodním řetězcem Tesco podporuje Českou olympijskou nadaci v jejím úsilí umožnit dětem a mládeži ze sociálně znevýhodněných rodin sportovat. Nákupem výrobků P&G v prodejnách Tesco může pomoci každý.

Děti začínají sportovat nejčastěji mezi 6. a 8. rokem života, uvedlo v průzkumu společnosti P&G 48 % trenérů. Sport je důležitou částí jejich vývoje. Rozvíjí je nejen fyzicky, ale také je připravuje psychicky pro jejich budoucí život. Pomáhá tvořit jejich charakter, vytváří nová přátelství a také přináší radost a zážitky na celý život. Bohužel některé děti musí kvůli financím se sportem skončit. Aby pomohli dětem pokračovat v jejich zdravém vývoji, P&G a Tesco podporují Českou olympijskou nadaci v úkolu umožnit každému dítěti ze znevýhodněného prostředí sportovat. „Sport může být smyslem života, je ale také o dřině a obětování. Rodiny některých dětí už více ze svých prostředků obětovat nemohou, a proto jsem ráda, že můžeme spolu s Českou olympijskou nadací těmto dětem pomoci,“ říká Miroslava Knapková, patronka České olympijské nadace, olympijská vítězka ve skifu z roku 2012 a čerstvá mistryně Evropy s tím, že za dobu, co nadace funguje, již podpořila více než 700 mladých sportovců.

„Mnoho dětí sní o tom, že jednou budou ve sportu úspěšní. Aby o své sny nepřišly jen kvůli nedostatku finančních prostředků, podporuje společnost Procter & Gamble Českou olympijskou nadaci,“
říká Juraj Králik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble. „A pomoci nám v tom mohou všichni – na konto nadace směřuje 1 % z ceny každého prodaného výrobku P&G v obchodech Tesco, a to až do 21. července,“ dodává Juraj Králik.

Procter and Gamble 2

„Podpora komunit, ve kterých působíme, patří dlouhodobě mezi hlavní pilíře našeho podnikání. Jsme proto velmi rádi, že společně s našimi zákazníky můžeme přispět k rozvoji sportovních aktivit dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněných rodin,“
uzavírá Martina Šilhánová, manažerka společenské odpovědnosti Tesco. Zákazníci mohou nakoupit výrobky Procter & Gamble a přispět tak České olympijské nadaci ve všech prodejnách Tesco v České republice a také prostřednictvím internetového obchodu Tesco Potraviny on-line.

Podle průzkumu, který Procter & Gamble provedl mezi sportovními trenéry, se 94 % trenérů setkalo s tím, že rodiny sportujících dětí mají problém uhradit všechny náklady se sportem spojené. Povinné roční poplatky ve sportech podle průzkumu nejčastěji oscilují kolem hranice 4000 Kč (29 % trenérů uvádí od 4000 Kč do 7000 Kč, 29 % od 2000 Kč do 4000 Kč).  Zahrnují většinou členství v oddíle, startovné, cesty na závody či zápasy. Právě na tyto náklady, a také na potřebné vybavení, které nejčastěji stojí od 4000 Kč ročně výše (dle 53 % dotazovaných), a sportovní soustředění, je příspěvek  P&G České olympijské nadaci určený.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: P&G