Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Pondělí, 23.Červenec 2018
ijournal.cz

Salamander, kvalita, luxus a pohodlí

red Zdroj: Salamander 10.9.2015 Móda, obuv, doplňky

Společnost Salamander úspěšně pokračuje v redesignu svých prodejen. Po měsíční rekonstrukci, znovu otevřela svoji největší prodejnu v Praze 1, Na Příkopě 23 určenou speciálně ženám. Slavnostního večera se kromě VIP zákazníků a partnerů zúčastnily známé osobnosti jako modelka Andrea Verešová, herečky Dana Morávková a Jana Švandová, herec Jan Čenský a módní návrhář Osmany Laffita.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????veresova

















„Nový design prodejny Na Příkopě 23 předbíhá svou dobu i vše, co jsme doposud realizovali,
“ říká jednatel společnosti Salamander ČR, Ing. Jan Novák. Jsem rád, že se podařilo provést tak náročnou rekonstrukci v rekordním čase, aby právě ženy mohly spolu s novou sezonou a nový kolekcemi vychutnat zcela jinou atmosféru, než na jakou doposud byly zvyklé,“ dodává. V dvoupatrové prodejně naleznete obuv, kabelky a doplňky luxusních i klasických značek jako např. Hugo Boss, Aigner, Versace, Zocal nebo Peter Kaiser, Tommy Hilfiger a mnohé další. Specializace prodejny umožnila rozvinout šíři sortimentu tak, aby uspokojil každou ženu.

voldanova, censky, moravkova??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????











Nový prodejní koncept World of seven senses
sahá do roku 2008 k maďarskému designérovi Janosi Hederovi z budapešťského studia Inarchy. Dále se však vyvíjel a dnes za jeho úspěchem stojí především Klaus Magele, jednatel Salamander Austria. Nový design je charakteristický přechodem od strohého moderního tvarosloví k módním retroprvkům. Více než s pravými úhly se zde setkáte s útulnými oblejšími tvary. Barevnost je spíše tlumenější s využitím střízlivějších přírodních tónů s převahou hnědé. Celkový dojem „útulného luxusu“ probouzí dojem obývacího pokoje, v němž se zákazníci cítí příjemněji.

Prodejny v duchu tohoto nového konceptu jsou k vidění např. na vídeňské Kartnerstrasse nebo v Budapešti. V Čechách je najdete v Praze na Arkádách Pankrác a v Brně Olympii. Na Slovensku v Auparku Košice nebo speciálka pro muže v Auparku v Bratislavě. Protože hlavním cílem společnosti Salamander je, aby se zákazníci cítili dobře, všichni ze společnosti Salamander pracují na jeho neustálém vývoji. Vrchol nového designového konceptu nyní reprezentuje právě prodejna Salamander Na Příkopě 23 v Praze. Srovnatelně moderní styl je zatím k vidění např. ve Vídni, v prodejně na Greben Strasse. Na nový design se mohou postupně těšit i zákazníci dalších prodejen Salamander.

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Salamander