Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Středa, 22.Listopad 2017
ijournal.cz

Procter & Gamble a Ahold podpoří projekt STK pro chlapy Petra Koukala

red Zdroj: Procter & Gamble 24.5.2016 Veřejné projekty

Společnosti Procter & Gamble a Ahold zahajují charitativní kampaň na podporu Nadačního fondu Petra Koukala a projektu STK pro chlapy, který podporuje vzdělávání a šíření osvěty v oblasti mužského zdraví.foto Petr Koukal

„K založení Nadačního fondu a projektu STK pro chlapy mě přiměl fakt, že se o rakovině varlat a všeobecně o problematice mužského zdraví ve společnosti vůbec nemluvilo! Přitom mně včasný záchyt zachránil život a i v jiných onemocně­ních může znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Tak jsem si řekl, že je potřeba to změnit a začít o tom mluvit nahlas,“ vysvětluje svou motivaci badmintonista Petr Koukal, který před lety sám tuto vážnou nemoc porazil.

Aby se povědomí a informovanost o tomto tématu ještě zvýšily, spouští společnosti Procter & Gamble a Ahold kampaň, do které se může zapojit každý nákupem libovolných denně používaných produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral-B a Old Spice a přispět tak na Nadační fond Petra Koukala. Z nákupu každého produktu vybraných značek P&G v hypermarketech a supermarketech Albert budou 2 % věnována na podporu mužského zdraví. Akce potrvá od 25. 5. 2016 do 21. 6. 2016.

„P&G se zaměřuje na zlepšování každodenního života a prostřednictvím svých inovací a aktivit poskytuje útulný domov a zlepšuje zdraví a hygienu tam, kde je to potřeba. Proto jsme se rozhodli podpořit vzdělávání vedoucí ke zdravým návykům a zlepšení zdraví,“
říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

„Jsme rádi, že společně s našimi zákazníky v obchodech Albert můžeme podpořit povědomí o této problematice a přispět tak na dobrou věc. Podpora vzdělávání patří mezi hlavní pilíře našich společensko-odpovědnostních aktivit,“ doplňuje Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold.

P&G Ahold

Vybrané prostředky budou použity na edukační semináře, přednášky a na tisk informačních brožur “Manuál pro údržbu chlapa”. Cílem Nadačního fondu je informovat o důležitosti prevence pro předcházení závažným onemocněním, vzdělávat v oblasti otázek mužského zdraví a překonávat zažitá tabu, a tak zachraňovat lidské životy. „Věřím, že díky této spolupráci dokážeme posunout vnímání důležitosti pre­vence chlapského zdraví ještě o několik pater výš,“dodává Petr Koukal.

foto Petr Koukal 3


Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Procter & Gamble