ijournal.cz

Na Rádiu Blaník odstartuje hra s názvem Rok života zadarmo. Podpoří hudební positioning stanice i délku poslechu

red Zdroj: Media Bohemia 21.1.2024 Soutěže

V pondělí 22. ledna odstartuje na Rádiu Blaník hlavní on-air promo pro další sezónu. Kromě denních výher v hodnotě 5 tisíc korun v hotovosti, získá na konci soutěže jeden z posluchačů i hlavní výhru – roční rentu ve výši dvanáctinásobku průměrné měsíční mzdy v ČR. Zábavná hra podpoří hudební positioning stanice, posílí délku poslechu Rádia Blaník a přispěje k image stanice jako média, které pomáhá svým posluchačům překonat nelehké finanční časy. Rádio Blaník spustilo k on-air projektu i kampaň, ta využije OOH, kino reklamu, printovou a on-line reklamu.

 Rok zadarmo


Konec ledna a únor bude na Rádiu Blaník patřit velké hudební hře o roční rentu ve výši dvanáctinásobku průměrné měsíční mzdy v ČR. Hra s názvem Rok života zadarmo startuje už v pondělí 22. ledna a bude probíhat ve vysílání po celý den, protože je stavěna na konceptu poslouchej a vyhraj. Posluchači, kteří ve vysílání uslyší kdykoli během dne dvě různé písničky od jednoho českého interpreta po sobě a zavolají jako první do studia, vyhrají denní prémii a zároveň budou zařazeni do velké hry o velkou roční rentu od Rádia Blaník.

„Tato zábavná a interaktivní hra není pouze o finančních odměnách, ale také o posílení pouta mezi stanicí a posluchači. Cílem je nejen zvýšit délku poslechu Rádia Blaník, ale také přispět k pozitivnímu vnímání stanice jako média, které je tu pro své posluchače i v nelehkých finančních časech, kdy máme vysoké účty za energie, potraviny neustále zdražují a obecně se mnoha lidem snižuje jejich životní úroveň,“ vysvětluje Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia Blaník a dodává: „Tento koncept hry představuje ideální rádiový způsob, jak spojit zábavu s praktickou pomocí a přináší posluchačům jedinečný zážitek.“

Rádio Blaník podpořilo nový on-air projekt také silnou kampaní. Kromě billboardové a bigboardové kampaně, využije Rádio Blaník i kino reklamu, printovou a on-line reklamu. Stanice počítá i se silnou kampaní v rámci všech sociálních sítích.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Media Bohemia