Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Pátek, 16.Listopad 2018
ijournal.cz

Na kávu v Podolí? MOL otevírá 100. Fresh Corner

red Zdroj: Mol Česká republika, s. r. o. 4.5.2018 Koktejl

Na čerpací stanici MOL v pražském Podolí byl otevřen nový Fresh Corner. Občerstvovací koncept postavený na kvalitní kávě, studeném i teplém jídle a minisupermarketu tak slaví svou 100. pobočku v České republice. Do konce roku 2019 by přitom měl být zaveden na všech 187 stanicích MOL. Do roku 2020 poté přibude i většina ze 114 původních stanic Pap Oil, které se současně zbarví dozelena. Strategií firmy je udržet nadstandardní jednotný servis napříč celou svou sítí.

Fresh Corner

Poprvé byl v Česku Fresh Corner představen v červenci 2015 na pobočce ve Vyškově a jubilejním stým se může chlubit pražské Podolí. K dubnu letošního roku bylo otevřeno již 24 nových provozoven. „S otevřením každého nového Fresh Corneru se vždy pojí kompletní rekonstrukce interiéru. Letos takovou úpravu podstoupí více než 70 čerpacích stanic a do konce roku 2019 by jí měly projít další stanice MOL,“ vysvětluje Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Milion prodaných káv měsíčně

Fresh Corner se skládá ze tří základních oblastí. První z nich je kvalitní zrnková káva, druhou pak gastronomie včetně široké nabídky teplých jídel, a do třetice tradiční prodej potravin. „Naším největším tahounem je bezpochyby chutná káva. Řidiči oceňují například espresso servírované do kvalitního porcelánu a připravované v profesionálních kávovarech z prvotřídních kávových zrn. V nabídce je i několik druhů kávy s sebou ze samoobslužných automatů,“ upřesňuje Tomáš Lux, ředitel retailu MOL ČR a dodává: „Pochlubit se můžeme průměrně až milionem prodaných káv a spotřebou 80 000 litrů mléka do kávy měsíčně.

MOL

Ve Fresh Corneru na jídlo i do sprchy

„Od začátku na trhu se koncept vyvíjel a upravoval podle potřeb zákazníků. Do nabídky jsme tak přidali třeba teplá jídla, optimalizovali jsme tok zákazníků v prodejně, nebo jsme v posledních měsících uvedli novou nabídku čerstvých těstovin,“ vyjmenovává Tomáš Lux. V nabídce je dále tradiční jídlo „do ruky“, jako jsou sendviče, toasty a panini, slané a sladké pečivo i několik druhů polévek. „Měsíčně prodáme v průměru 25 tun sendvičů a pečiva. V tomto roce se navíc chceme zaměřit na nové gastro produkty, mezi které patří například exkluzivní Fresh Corner Donut. Velký potenciál do budoucna vidíme také v sortimentu zdravých potravin,“ uzavírá Tomáš Lux.

MOL_CS

Čerpací stanice MOL přitom nabízejí mnohem širší nabídku služeb. Především na hlavních dálničních tazích jsou vybaveny sprchami, které využívají hlavně profesionální řidiči. Setkáme se zde také s dětskými a přebalovacími koutky. V neposlední řadě MOL připravuje speciální aplikaci, v níž si lidé jednoduše vyhledají, jaké konkrétní služby nabízejí jednotlivé čerpací stanice v jejich blízkosti. Péče se na stanicích MOL dostane i vozům – ke klasickým mycím linkám rychle přibývají boxy pro ruční mytí.

MOL Česká republika, s. r. o. s 306 čerpacími stanicemi je MOL dnes druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu. Silnou pozici zastává MOL také v oblasti velkoobchodu, kde patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Ambicí Skupiny MOL v ČR je stát se první volbou pro zákazníky jak v maloobchodě, tak v oblasti velkoobchodu.

Více na www.molcesko.cz

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Mol Česká republika, s. r. o.