ijournal.cz

Módně-osvětový projekt Vuchlady startuje další ročník, tentokrát podporující duševní zdraví

red Zdroj: Vuch 8.7.2025 Významné osobnosti, veřejné projekty
Česká módní značka letos slaví 10 let a aktuálně zahajuje již sedmý ročník svého projektu Vuchlady. Jeho cílem je najít inspirativní ženu – osobnost, která má odvahu být sama sebou, překonávat překážky a šířit pozitivní energii kolem sebe. Projekt je oslavou přirozené krásy, síly autenticity a ženské solidarity.

Vítezka Vuchlady 2024 Anna

Vuch chce v rámci letošního ročníku projektu upozornit na to, že duševní zdraví je nedílnou součástí života každého z nás. Každý člověk se během života setkává s obdobími psychické pohody i nepohody, čelí každodenním výzvám, nejistotám či vnitřním zápasům.

PrVuchlady_2025otože každá žena má v sobě sílu


„Právě proto považujeme za klíčové o těchto tématech otevřeně komunikovat – bez předsudků, bez studu a s důrazem na vzájemné porozumění a empatii.  Věříme, že každá žena má svou hodnotu a jedinečný příběh. Vuchlady 2025 má za cíl tyto příběhy zviditelnit – a zároveň otevřít společenský dialog o důležitých tématech, především o duševním zdraví,“ prozrazuje Martin Kůs, spoluzakladatel a CEO Vuch.


Projekt má tradičně charitativní rozměr. Letos Vuchlady podporuje Nepanikař, organizaci, která prostřednictvím aplikace nebo online poradny pomáhá lidem, když se necítí dobře. Za každou přihlášenou ženu věnuje Vuch 100 Kč Nepanikař. Pokud uchazečka připojí k přihlášce fotografii s produktem značky Vuch, přidá Vuch dalších 100 Kč. Každá přihláška tak má reálný a měřitelný dopad. Každá účastnice přispívá nejen svým příběhem, ale i konkrétní pomocí těm, kteří ji zrovna potřebují.

Jak se zapojit

Vuchlady_2025_Lucie_BorhyovaDo projektu Vuchlady 2025 se mohou zájemkyně přihlásit prostřednictvím webu www.vuchlady.cz v termínu od 1. července do 31. srpna 2025.

Přihláška obsahuje jméno, e-mail, soutěžní fotografii a osobní medailonek, v němž se účastnice krátce představí a vysvětlí, proč se do soutěže hlásí. Interní tým značky následně vybere 40 semifinalistek, které natočí krátké video. Na základě hlasování poroty vznikne desítka finalistek, jež budou zveřejněny 22. září a postoupí do veřejného hlasování. Slavnostní vyhlášení vítězky proběhne 9. října v Praze za účasti ambasadorky projektu Lucie Borhyové, influencerů, médií a dalších hostů. Značka Vuch pozve na finálový večer nejen finalistky, ale i všechny přihlášené.


„Vítězka získá finanční odměnu 50 000 Kč, roční zásobu doplňků značky Vuch, vlastní limitovanou kolekci, kurz krizové intervence od organizace Nepanikař, profesionální focení, styling a účast na akcích značky. Druhé a třetí místo budou odměněny poukazy na produkty, peněžní odměnou a dostanou příležitost nahlédnout do zákulisí Vuch. Projekt je určen pro ženy všech věkových kategorií, které chtějí inspirovat svým příběhem, věří v autenticitu a empatii, nebojí se být samy sebou a touží být součástí pozitivní změny,“
dodává Martin Kůs, spoluzakladatel a CEO Vuch.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Vuch