
Vuch chce v rámci letošního ročníku projektu upozornit na to, že duševní zdraví je nedílnou součástí života každého z nás. Každý člověk se během života setkává s obdobími psychické pohody i nepohody, čelí každodenním výzvám, nejistotám či vnitřním zápasům.
Pr

„Právě proto považujeme za klíčové o těchto tématech otevřeně komunikovat – bez předsudků, bez studu a s důrazem na vzájemné porozumění a empatii. Věříme, že každá žena má svou hodnotu a jedinečný příběh. Vuchlady 2025 má za cíl tyto příběhy zviditelnit – a zároveň otevřít společenský dialog o důležitých tématech, především o duševním zdraví,“ prozrazuje Martin Kůs, spoluzakladatel a CEO Vuch.
Projekt má tradičně charitativní rozměr. Letos Vuchlady podporuje Nepanikař, organizaci, která prostřednictvím aplikace nebo online poradny pomáhá lidem, když se necítí dobře. Za každou přihlášenou ženu věnuje Vuch 100 Kč Nepanikař. Pokud uchazečka připojí k přihlášce fotografii s produktem značky Vuch, přidá Vuch dalších 100 Kč. Každá přihláška tak má reálný a měřitelný dopad. Každá účastnice přispívá nejen svým příběhem, ale i konkrétní pomocí těm, kteří ji zrovna potřebují.
Jak se zapojit

Přihláška obsahuje jméno, e-mail, soutěžní fotografii a osobní medailonek, v němž se účastnice krátce představí a vysvětlí, proč se do soutěže hlásí. Interní tým značky následně vybere 40 semifinalistek, které natočí krátké video. Na základě hlasování poroty vznikne desítka finalistek, jež budou zveřejněny 22. září a postoupí do veřejného hlasování. Slavnostní vyhlášení vítězky proběhne 9. října v Praze za účasti ambasadorky projektu Lucie Borhyové, influencerů, médií a dalších hostů. Značka Vuch pozve na finálový večer nejen finalistky, ale i všechny přihlášené.
„Vítězka získá finanční odměnu 50 000 Kč, roční zásobu doplňků značky Vuch, vlastní limitovanou kolekci, kurz krizové intervence od organizace Nepanikař, profesionální focení, styling a účast na akcích značky. Druhé a třetí místo budou odměněny poukazy na produkty, peněžní odměnou a dostanou příležitost nahlédnout do zákulisí Vuch. Projekt je určen pro ženy všech věkových kategorií, které chtějí inspirovat svým příběhem, věří v autenticitu a empatii, nebojí se být samy sebou a touží být součástí pozitivní změny,“ dodává Martin Kůs, spoluzakladatel a CEO Vuch.