Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Neděle, 24.Červen 2018
ijournal.cz

Invaze Gremlinů na Hlavním nádraží! Značka Snickers uvádí nový TV spot „Měníš se v Gremlina, když máš hlad?“

red Zdroj: Mars 31.8.2014 TV, Zajímavosti

Značka čokoládových tyčinek Snickers spustí od 1. září nový televizní spot v rámci kampaně „Když máš hlad, nejsi to ty“. Ústřední postavou reklamy se stala známá hororová postavička Gremlin – škodolibá, nepříjemná a okolí pustošící příšera. Znázorní hladového člověka, který se obvykle také chová nepřiměřeně, otravně a iracionálně. U příležitosti uvedení spotu zaplaví Gremlini Hlavní nádraží Praha. Nejenže budou díky výraznému brandingu všudypřítomní, ale v hale budou po dobu jednoho měsíce za použití netradičního 3D umění doslova vylézat ze země.

snickers

Na obrazovky televizí zamíří 1. září nová reklama značky Snickers. TV spot nahradí dosavadní verzi s Joan Collins v pánské šatně. V duchu kampaně „Když máš hlad, nejsi to ty“ bude do hlavní role obsazen Gremlin. Postava z hororu 80. let známá svými sklony k násilí, praštěností a chováním, které okolí irituje, ne-li přímo ohrožuje. 

Ve skutečnosti se jedná o hladového muže, který se kousnutím do Snickers tyčinky vrátí zpět do své kůže.

Co se s tělem děje, pokud hladoví, přibližuje nutriční terapeutka Věra Stejskalová: „Svaly při zátěži spalují cukr i tuk, ale mozek je vybíravější a přijímá jen glukózu. Proto rádi sáhneme po nějaké sladkosti obsahující cukr
– jako třeba čokoládě. Výhodou cukru je, že je zdrojem snadno využitelné energie a hladinu glukózy zvýší rychle, a to je v případě sportu nebo fyzicky či psychicky náročných aktivit důležité.“

Snickers_minis_2014_pack_3D_02

„Naše komunikační strategie je založená na tom, že když má člověk hlad, jedná nepřiměřeně, je náladový, nepříjemný a chová se jinak, než obyčejně. Gremlin byl pro nás jasná volba, protože tyto vlastnosti jsou mu vlastní a názorně ukazuje, v jakou bytost se hladový člověk mění. Věříme, že nový TV spot spotřebitele zaujme a pobaví,“ říká o kampani Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.

V rámci uvedení spotu značka nabídne návštěvníkům Hlavního nádraží Praha nevšední zážitek. Návštěvníky vstupní haly překvapí a možná i trochu vyleká speciální samolepka s 3D uměním znázorňujícím velkou díru v zemi, ze které vylézá Gremlin a sápe se po tyčince Snickers. Tento druh umění je v České republice opravdu unikátní a stojí za to využít příležitost a přijít si jej prohlédnout. Přítomnost výrazného brandingu, umístěného na nosičích, které ještě v těchto prostorách nikdy nikdo nepoužil, umocní zážitek ještě více.

————————————————————————————————————————————————

Když máš hlad, nejsi to ty

Televizní spot využívá známé osobnosti a postavy, prostřednictvím kterých ukazuje, že když má člověk hlad, není doslova ve své kůži. Celosvětově se v kampani objevuje řada známých osobností, např. Aretha Franklin, Liza Minnelli nebo Robin Williams. Pro Českou republiku byla nejdříve vybrána Joan Collins, nyní ji střídá Gremlin.

Snickers Original
Snickers

Čokoládovo-karamelovou tyčinku Snickers vyrábí společnost Mars, která je jednou z největších rodinných společností na světě. Společnost Mars je rozdělena do šesti obchodních segmentů, jedním z nich jsou i čokoládové výrobky. Na česko-slovenském trhu působí společnost Mars od roku 1992. V roce 1998 se spojila se společností Wrigley, a vznikla tak jedna z vedoucích cukrářských firem.

Tyčinka Snickers se vyrábí od roku 1930. Obsahuje arašídy, karamel, nugát a čokoládu. Tato kombinace si získala mnoho příznivců, což z ní činí jednu z nejoblíbenějších čokoládových tyčinek na celém světě.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Mars