GymBeam se posouvá mezi TOP 4 digitálních hráčů
s fitness zbožím v Evropě!
GymBeam opět zažívá rok plný úspěchů. Nejen, že společnost slaví své desáté narozeniny, ale s obratem 1,4 miliardy korun za první kvartál se jí daří i nadále proměňovat své ambiciózní plány. Z původně CEE hráče se dere do popředí a patří mezi čtyři největší evropské digitální firmy ve fitness odvětví.* V pěti zemích, kde působí, je dokonce jedničkou na trhu. Velké plány má také do budoucna. Chystá vstup do Pobaltských zemí, budování automatických skladů nebo otevírání dalších Fitness Hubů.
Kromě oslav přináší celé desetiletí na trhu především rekordní čísla. Za svou existenci společnost prodala přes 15 milionů kilo proteinu a 3,3 milionu triček, vyvinula 356 GymBeam suplementů a podpořila imunitu 177 111 360 tabletami vitamínu C. Denně zpracuje 20 000 objednávek, které putují k více než 6 milionům zákazníkům. Firma samotná čítá 600 zaměstnanců napříč všemi 15 trhy. Jak říká sám CEO GymBeam, Dalibor Cicman: “Prvních deset let opravdu uteklo jako voda. Zpětně můžu říct, že to byly roky plné práce, učení se a neustálého zlepšování. Společně jsme prošli cestou od skromných začátků až po opravdu skvělá čísla a do roku 2030 očekáváme tržby až 25 miliard korun.”
Plány do budoucna jsou opravdu nabité. Společnost chce nadále posilovat svou pozici v Itálii, Polsku a DACH regionu. Chystá se také na vstup do Pobaltských zemí. Velké plány má s Fitness Huby, v nejbližší době se má otevřít tento multifunkční prostor například ve Varšavě. „Projekt Fitness Hubů se nám osvědčil, a proto jej budeme rozšiřovat do dalších velkých měst po celé Evropě. Je to nejen místo prodeje a výdeje objednávek, ale hlavně prostor pro setkávání naší komunity a budování vazeb s našimi zákazník,“ doplňuje Cicman.
Zahálet nechce ani ve specifickém segmentu bojových sportů, kde díky spolupráci s KSW (největší polská organizace smíšených bojových sportů MMA) a dalšími organizacemi plánuje rozšířit sortiment o produkty přímo pro fightery. Nadále také věnuje pozornost rozvíjení řad oblečení. S těmito všemi inovacemi jdou samozřejmě ruku v ruce inovace i v logistice. Tam chystá GymBeam otevření dokonce tří automatických skladů v Evropě a pracuje na spuštění vlastních výdejních míst a automatů.
Společnost prochází obdobím mimořádného růstu a úspěchů. Rekordní čísla v prodejích a rozvoji produktů dokazují silnou pozici GymBeam na trhu. Stejně tak jako plány do budoucna, které jsou ambiciózní a zahrnují expanzi do nových regionů, rozšíření sortimentu a posílení komunitních vazeb. S vývojem nových produktů a investicemi do logistiky je GymBeam připravený na další úspěšnou dekádu a cestu k dosažení tržeb až 25 miliard korun do roku 2030.
*informace vychází z udávaného vykázaného obratu
GymBeam s obratem 4 miliardy korun za rok 2023 patří mezi TOP 4 největší digitální firmy s fitness produkty Evropy . Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.
Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.