Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Čtvrtek, 27.Únor 2020
ijournal.cz

60 let pohodlí a účinnosti – značka Jar je na trhu už od roku 1960

red Zdroj: Procter & Gamble 24.1.2020 Hi-tech a bydlení, Zajímavosti

Značka Jar slaví v tomto roce 60. výročí. Poprvé si mohly české hospodyňky Jar zakoupit už v roce 1960. Jednalo se tehdy o přelomový vynález, který výrazně usnadnil domácí práce. Do té doby se k mytí nádobí používala soda, písek, ocet nebo citron.

„Na přípravě Jaru v Rakoně pracovali od roku 1955, přičemž Procter_and_Gamble_Jarnalezení toho nejlepšího složení trvalo 2 roky. Bylo otestováno mnoho verzí, až konečně výzkumný tým našel tu ideální! Najednou stačila jen jedna lžíce mycího prostředku na 5 litrů horké vody, a dokud byla zřetelná pěna, mycí účinek fungoval,“ popisuje první okamžiky nového mycího prostředku Petr Nejman, který pracoval v Rakoně od roku 1959.

Během své existence Jar prošel mnoha inovacemi a změnami složení, aby vyhovoval požadavkům zákazníků na účinnost i vůni. Díky novým technologiím a mnohem pokročilejšímu systému povrchově aktivních látek P&G dnes vyrábí mycí prostředek, který vydrží 5x déle než původní produkt. Současný Jar odstraňuje mastnotu neporovnatelně rychleji oproti starému. Pro spotřebitele je toto velmi důležité, protože i jejich život zrychlil.

Tvar lahve byl také pravidelně inovován s důrazem na funkčnost a nejmodernější design. Nejprve se Jar prodával ve skle, od roku 1965 v lahvích z PVC folie a od roku 1974 v plastových lahvích HDPE.

„Jar je už po 3 generace důvěryhodnou značkou, která perfektně zapadá do mise společnosti Procter & Gamble – usnadňovat lidem život a přinášet pro ně změnu. Jsme hrdí, že tato značka, která se stala synonymem pro mycí prostředky, patří do našeho portfolia. Za svůj život už Jar stihl udělat radost mnoha lidem a věříme, že bude stále tak oblíbený jako dosud,“ oceňuje význam Jaru Zdeněk Řiháček, Country Manager Procter & Gamble.

Procter_and_Gamble_Jar_Pawlowska

Letošních oslav Jaru se účastní i spisovatelka Halina Pawlowská: „Jar mě provází celým mým životem. Jsme vlastně skoro stejně staří a pamatuji si, že když jsem mamince pomáhala s domácími pracemi, Jar byl vždy u toho. Stejně tak když jsem si pak zařídila vlastní domácnost a měla jsem malé děti, vždy jsem sáhla po Jaru jako užitečném pomocníkovi. I dnes, kdy bydlím společně s rodinami mých dětí, stále má Jar v naší kuchyni svoje nezastupitelné místo. Chtěla bych mu proto popřát, aby i nadále splňoval požadavky českých spotřebitelů a usnadňoval jim domácí práce.“ 

Jar retro lahev
Jar – Důvěryhodná síla čistoty už po 3 generace


Aby všichni spotřebitelé mohli oslavit 60. výročí společně s Jarem, uvedl výrobce Jaru společnost Procter & Gamble limitovanou edici retro lahvi, kterou právě naleznete v obchodech.

Prostředek na mytí nádobí Jar v limitované edici retro lahve čistí a zbavuje nádobí od mastnoty a nečistot. Ať už se jedná o talíře, skleničky, hrnce nebo pánve –  složení Jaru si poradí bez ohledu na úroveň znečištění nádobí, a to už 60 let! S jednou kapkou umyjete spoustu mastného nádobí, takže vám zároveň pomáhá šetřit. 

Cena: 69,90 Kč





Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Procter & Gamble