V rámci podpory boje proti rakovině prsu uvádí společnost Lindex v říjnu svou vlastní designovou kolekci, přičemž 10 % z prodejní ceny bude darováno na výzkum rakoviny.
V předcházejících letech společnost Lindex spolupracovala s mezinárodními návrháři, jako jsou Missoni, Matthew Williamson a Jean Paul Gaultier. Tento rok je ale kolekce dílem vlastního návrhářského týmu společnosti Lindex a byla nazvána Pink Collection.
„Pověřili jsme naše návrháře vytvořením letošní designové kolekce a výsledkem je Pink Collection – moderní, ženská a silná koncepční kolekce pečlivě vybraných oděvů a doplňků ve vzrušující paletě barev. Je to fantastický pocit přispět letos k boji proti rakovině prsu našimi vlastními modely,“ říká designová ředitelka společnosti Lindex Annika Hedin.
Pink Collection zahrnuje 19 oděvů a doplňků z měkkých úpletů a tkanin v módních barvách letošního podzimu, od temně burgundské po světle růžovou. Součástí kolekce je i Pink Bracelet (růžový náramek), za jehož prodej bude darován na boj proti rakovině prsu celý zisk. Náramky se vyrábí ve Švédsku z kůže a kovu s použitím ekologického postupu vyčiňování.
Již čtrnáct let po sobě podporuje společnost Lindex boj proti rakovině prsu a ve Švédsku půjde dar Švédské asociaci pro rakovinu. Vedle Pink Collection bude společnost Lindex prodávat ve všech švédských obchodech pásku Švédské asociace proti rakovině. V České republice bude 10 % prodejní ceny z růžové kolekce věnován Alianci žen (projekt Bellis Young – mladé pacientky s rakovinou prsu).
Pink Collection Lindex bude uvedena v obchodech Lindex a online na lindex.com 6. října.