Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Neděle, 24.Červen 2018
ijournal.cz

Nové multifunčkní prostory v Praze PopUpStudio

red Zdroj: PopUpStudio 7.12.2014 Koktejl

Je pro vás dlouhodobý pronájem obchodu nebo galerie příliš nákladný? Chcete nevšední formou představit vaše podnikání nebo novou značku? Využijte multifunkční prostory v nově rekonstruované budově „NEO“ od architekta Davida Caise, umístěné ve vnitrobloku v Havanské ulici na Letné.  PopUpStudio nabízí možnost pronájmu fotografického ateliéru, galerie, prostoru pro workshopy, showroomu i obchodu na jeden či několik dnů.

Atelier_1

PopUpStudio je jedinečné místo, ve kterém se každou chvíli něco děje. Někdy se v něm koná výstava obrazů, jindy se tu prodávají módní doplňky. Způsobům využití se meze nekladou. Prostory označené jako pop-up jsou totiž určeny pro krátkodobé využití. Jeden den mohou fungovat jako obchod a již další večer se mohou změnit v ideální místo pro pořádání společenské akce. Následující týden se zase přetvoří třeba v uměleckou galerii.

Galerie_a_store_2

Za projektem POP UP Studia stojí fotografka Alžběta Jungrová a Josef Změlík. Proč se pustili do nového podnikání? Čím je fascinuje?

AJ: „Dokud jsem neuviděla budovu, kde se PopUp nachází, tak jsem si nemyslela, že se budu někdy věnovat něčemu jinému než fotografování. Ale celý komplex i nápad, se kterým Josef přišel, mě tak nadchnul, že jsem kývla po půl hodině. Pop-Up je naprosto běžná a zavedená věc všude na světě a Praze takové místo chybí. Navíc kombinace galerie s atelierem skvěle souvisí s mou profesí.“

JZ: „Fenomén pop-up mě fascinuje tím, že se v něm může realizovat úplně každý. Dává možnosti i méně známým umělcům nebo třeba internetovým obchodům se představit veřejnosti. Přál bych si rozšířit jeho skvělou myšlenku právě u nás. Nekonvenčnost je přesně to, co Čechům chybí.

POP_UP_a

Trend „popping up“ – neočekávaného vynoření se – vám umožní vytvořit výjimečné prostředí přitahující klienty svou nevšedností a interaktivitou. Koncept typického pop-up store je vhodný třeba pro začínající módní návrháře či designéry, prezentaci nového produktu, sezónní akce nebo nejrůznější eventy. Ovšem i v případě, že se již jedná o zavedenou firmu, může být pop-up store skvělým nástrojem pro zvýšení povědomí mezi zákazníky a komunikaci s nimi. PopUpStudio můžete využít bez ohledu na druh vašeho podnikání.

Tvůrcem prodejního konceptu pop-up store je americká společnost Vacant, která vytvořila a otevřela první takový obchod v roce 1999.

PopUpStudio

E: info@popupstudio.cz

T: +420 777 622 375

facebook.com/popupstudio.cz

www.popupstudio.cz

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: PopUpStudio