Motto: Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. (Lee Iacocca)
Dnes je Neděle, 27.Květen 2018
ijournal.cz

Díky kampani S malou pomocí k velké radosti pomůže Český červený kříž dětem v nouzi

red Zdroj: ČČK, Procter & Gamble a COOP 24.1.2018 Veřejné projekty

Společná kampaň Českého červeného kříže a společností Procter & Gamble a COOP pomohla pro děti v tísni vybrat 370 000 Kč. Díky iniciativě S malou pomocí k velké radosti Český červený kříž zabezpečí útulnější prostředí pro děti žijící se svými rodinami v azylových domech provozovaných ČČK a děti léčící se v Dětské odborné léčebně Ch. G. Masarykové v Bukovanech.  

PG_COOP_Cesky_cerveny_kriz

Větší skříň, polička, obrázek na stěně či prostor, kde si můžou děti hrát… Jen pár samozřejmých věcí, které ale dokáží dětem, které to nejvíce potřebují, udělat radost a vytvořit pro ně útulnou atmosféru během jejich přechodného pobytu v zařízeních Českého červeného kříže. Na tyto a mnoho dalších dětských přání teď budou určeny finanční prostředky vybrané během projektu S malou pomocí k velké radosti.

„Chtěla bych jménem celého Českého červeného kříže, rodin a dětí poděkovat všem, kteří se do akce zapojili. Děti a jejich rodiny v azylových domech se nachází ve velmi složité životní situaci, a proto jsme velmi rádi, že jim takto můžeme zútulnit prostředí pro dočasný pobyt. Obdobně pobyt v léčebně by měl být pro děti co nejpříjemnější, k čemuž nyní také poslouží vybrané finanční prostředky,“ popisuje účel podpory Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Do kampaně S malou pomocí k velké radosti přispěl každý, kdo si od začátku října do konce loňského roku zakoupil produkty značek Procter & Gamble (Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice a Oral-B) v obchodech COOP po celé České republice. Z ceny každého produktu bylo na dobrou věc určeno 1 %. Pro děti se tak podařilo získat 370 000 Kč.

„Jsme moc rádi, že naši zákazníci prokázali velký zájem o své okolí a pomoc potřebným. Chtěli bychom poděkovat všem, kteří se v našich obchodech do kampaně zapojili,“ říká Mgr. Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development – COOP. Barbora Kratochvílová, marketingová manažerka pro střední Evropu ve společnosti Procter & Gamble, dodává: „Velmi nás těší, že naše značky opět pomohly tam, kde je to potřeba. A co víc – přinesou i radost! Děkujeme zákazníkům COOP, kteří si některý z našich produktů zakoupili.“

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: ČČK, Procter & Gamble a COOP